Farhangsara

فهرست

عنوان               صفحه

مقدمه

فصل اول
چیستی، ساختار و انواع نمایش
۱-۱ تئاتر چیست ۵
۲-۱ ساختار نمایش ۹
۳-۱ انواع کشمکش ۱۱
۴-۱ عناصر اجرایی هر نمایش ۱۲
۵-۱ انواع نمایش ۱۷

فصل دوم
تئاتر از دیروز تا امروز ۲۰
۲-۱ خاستگاه تئاتر ۲۱
۲-۲ خاستگاه تئاتر در ایران ۲۳
۱-۲-۲ ریشه نمایش در پیش از اسلام ۲۵
۲-۲-۲ ویژگی های خاص نمایش ایران و تفاوت آن با غرب ۲۶
۳-۲-۲ تئاتر ایران در صده ی گذشته ۲۸
۴-۲-۲ شرایط تئاتر ایران در سالها (۱۳۳۷-۱۳۲۰) ۳۲
۵-۲-۲ شرایط تئاتر ایران در سالها ( ۱۳۳۷- ۱۳۵۷) ۳۴
۳-۲ تاریخ نصر هنر ۳۸
۴-۲ تاریخچه ی نمایش در چین ۵۰
۵-۲ نمایش در یونان باستان ۶۱
۲-۵-۲ ویژگی های تئاتر در یونان باستان ۷۰
۳-۵-۲ سیر تکامل تئاتر یونان ۷۲
۴-۵-۲ مکان اجرای تئاتر در یونان باستان ۷۲
۵-۵-۲ تئاتر در دیدگاه ارسطو ۷۵
۶-۲ تئاتر روم باستان ۷۶
۱- ۶-۲ شخصیت های کلیدی ۸۱
۷-۲ دوران بیزانس، شرق و غرب در تلاقی هزار ساله ۸۳
۸-۲ قرون وسطی ۸۷
۱-۸-۲ نمایش در قرون وسطی در کشورهای اروپایی ۸۸
۲-۸-۲ علل ناپدید شدن تئاتر در قرون وسطی ۹۱
۳-۸-۲ تغییرات اجرای نمایش پس از ممنوعیت ۹۳
۴-۸-۲ نمایش در قرون وسطی اروپا و مقایسه با نمایش مذهبی ایران ۹۲
۹-۲ رنسانس چیست ۹۵
۱۰-۲ انقلاب فکری کوپرنیک ۹۹
۱۱-۲ انقلاب فکری گالیله ۹۹
۱۲-۲ انقلاب فکری دکارت ۱۰۰
۱۳-۲ انسان گرایی ۱۰۰
۱۴-۲ جنبش اصلاحات مذهبی ۱۰۲
۱۵-۲ عوامل زایش رنسانس ۱۰۴
۱۶-۲ تئاتر در دوران رنسانس ۱۰۵
۱-۱۶-۲ ویژگی های هنر تئاتر رنسانس ۱۰۶
۱۷-۲ ایتالیا ۱۰۶
۱-۱۷-۲ ویژگی های هنر تئاتر رنسانس در ایتالیا ۱۰۶
۲-۱۷-۲ اولین تراژدی بومی در ایتالیا ۱۰۷
۳-۱۷-۲ نمایشهای ایتالیایی در دوره رنسانس ۱۰۷
۴-۱۷-۲ (اسو ینترمشو) میان پرده های ایتا لیایی ۱۰۸
۵-۱۷-۲ اپرای ایتالیا ۱۰۹
۶-۱۷-۲ ویژگی های اپرا ۱۱۰
۱۸-۲ اسپانیا ۱۱۱
۱۹-۲ انگلستان ۱۱۲
۱-۱۹-۲ الیزابتین ۱۱۲
۲-۱۹-۲ درام در دوره ی الیزابتین ۱۱۳
۳-۱۹-۲ ویلیام شکسپیر ۱۱۳
۴-۱۹-۲ ویژگی های آثار شکسپیر ۱۱۴
۵-۱۹-۲ نمونه هایی از نمایشنامه های شکسپیر ۱۱۶
۲۰-۲ فرانسه ۱۱۶
۲۱-۲ قرن هجدهم ۱۱۸
۲۲-۲ قرن نوزدهم، دوره ی رمانتیک ۱۱۹
۲۳-۲ مقدمه کرمول ۱۱۹
۲۴-۲ پس از رمانتیسم ۱۲۳
۲۵-۲ معرفی مختصر تعدادی از سبک های ادبی ۱۲۴
۱-۲۵-۲ تئاتر کلاسیک ۱۲۵
۲-۲۵-۲ تئاتر رومانتیک ۱۲۶
۳-۲۵-۲ تئاتر اومانیت ۱۲۷
۴-۲۵-۲ تئاتر رئالیست ۱۲۹
۵-۲۵-۲ تئاتر ناتورالیست ۱۳۰
۶-۲۵-۲ تئاتر سمبولیست ۱۳۰
۲۶-۲ تئاتر در فاصله ی بین دو جنگ ۱۳۳
۲۷-۲ قرن بیستم ۱۳۹
۲۸-۲ تئاتر ادبی و شاعرانه ۱۴۰
۲۹-۲ تئاتر متعهد ۱۴۱
۳۰-۲ تئاتر جدید: پوچی و بی رحمی ۱۴۲
۳۱-۲ ارتباط ناپذیری ۱۴۴
۳۲-۲ بیرحمی ۱۴۴
۳۳-۲ آبزوردیسم(پوچی) ۱۴۶
۱-۳۳-۲ پیشگامان تئاتر آبزورد ۱۵۰
۳۴-۲ نمایش تعاملی ۱۵۴
۲-۳۴-۲ نمایش تعاملی و تئاتر محیطی ۱۵۷
۳-۳۴-۲ در نمایش تعاملی بازیگر تماشاگر است ۱۵۷
۴-۳۴-۲ نمایش تعاملی و هایپردراما ۱۵۸
۵-۳۴-۲ نمایش تعاملی و پسیکودرام ۱۵۹
۶-۳۴-۲ نمایش تعاملی و ساختار شکن ۱۶۰
۷-۳۴-۲ نمایش تعاملی به مثابه بازی ۱۶۳

اینو هم ببین !  سر درب ورودی دانشگاه آزاد

فصل سوم
مصادیق و نمونه های موردی ۱۶۵
۱-۳ تئاتر شهر تهران ۱۶۶
۲-۳ ساختمان اپرای سیدنی ۱۷۲
۱-۲-۳ تحلیل فضایی ساختمان اپرای سیدنی ۱۷۳
۲-۲-۳ تعریف از شکل کلی نمایی بنا- بحثی بر برونگرایی اپرای سیدنی ۱۷۵
۳-۲-۳ معمار اپرای سیدنی ۱۷۹
۴-۲-۳ کاشیست بنا ۱۸۱

فصل چهارم
مطالعات فیزیکی و کالبدی طرح ۱۸۲
۱-۴ مکان سایت ۱۸۳
۱-۲-۴ جغرافیا ۱۸۳
۳-۲-۴ تاریخچه جدید ۱۸۴
۴-۲-۴ نام بندرعباس ۱۸۵
۵-۲-۴ جمعیت ۱۸۶
۶-۲-۴ زبان ۱۸۶
۷-۲-۴ آب و هوا ۱۸۷
۸-۲-۴ بنادر تجاری ۱۸۸
۹-۲-۴آثار تاریخی ۱۸۸
۱۰-۲-۴ مراکز آموزشی و دانشگاهی ۱۹۰
۱۱-۲-۴ فرودگاه ۱۹۱
۱۲-۲-۴ پایانه ی مسافربری ۱۹۲
۱۳-۲-۴ شبکه راه آهن ۱۹۲
۱۴-۲-۴ هتل ها ۱۹۲
۱۵-۲-۴ جاذبه های طبیعی گردش گری ۱۹۳
۱۶-۲-۴ ترابری ۱۹۳
۱۷-۲-۴ هنر تئاتر در بندر عباس ۱۹۴

فصل پنجم
استانداردهای طراحی تئاتر ۱۹۵
۱-۵ گرایش های ساخت و ساز تئاتر در شرایط جاری ۱۹۶
۲-۵ ریز فضاهای مورد نیاز ۱۹۶

فصل ششم
مدارک پروژه و طراحی ۲۰۳
۱-۶ لیست ریزفضاها برای طراحی تئاتر در شهر بندرعباس ۲۰۴

فصل هفتم
۱-۷  نقشه ها
۲-۷ طرح سه بعدی ۳D

منابع ۲۰۷

 

مشخصات

دانـــــلود

گزارش نسخه جدید گـزارش خرابی لینـک مشاهده QR
[star_rating themes="flat" id="3563"]
  • 1,611 بازدید

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

adsads