downloadدانشگاه تهران در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ( بدون شرکت درآزمون) ویژه برگزیدگان علمی سال تحصیلی ۱۳۹۴- ۱۳۹۳ دانشگاه تهران دانشجو می پذیرد.

دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و ارائه تسهیلات به آنان برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر، برای سال تحصیلی ۹۴-۹۳ در رشته هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارند بصورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت مقررات مربوطه دانشجو می پذیرد.

متقاضیان ادامه تحصیل در دوره کارشناسی با توجه به دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص پذیرش برگزیدگان علمی (دارندگان نشان طلای دانش‌آموزی، رتبه اول تاسوم جشنواره ها، نفر اول مسابقات بین المللی ) برای دوره کارشناسی پیوسته بدون شرکت در آزمون سراسری، می توانند فرم تقاضای خود را به همراه مدارک مربوطه اصل وکپی حداکثر تا تاریخ ۳۱خرداد ۱۳۹۳ به آموزش پردیس / دانشکده /مرکز/موسسه ذیربط ارسال و یا ارایه دهند.

متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با توجه به دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، درخصوص پذیرش برگزیدگان علمی (رتبه اول تاسوم المپیاد علمی دانشجویی کشور، دانشجویان نمونه کشوری، نفر اول مسابقه ها وجشنواره ها ی معتبر علمی بین المللی، می توانند فرم تقاضای خود را به همراه مدارک مربوطه اصل وکپی حداکثر تا تاریخ ۳۱خرداد ۱۳۹۳ به آموزش پردیس / دانشکده /مرکز/موسسه ذیربط ارسال ویا تحویل دهند.

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه تهران که به لحاظ میانگین کل شش نیمسال گذرانده جزو ده درصد دانشجویان برترهم رشته و هم ورودی خودباشند با توجه به مصوبه شورای آموزشی دانشگاه مورخ۲۰خرداد ۱۳۹۳ برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون شرکت در آزمون حداکثر تا تاریخ ۳۱خرداد۱۳۹۳ با مراجعه به آموزش پردیس/ دانشکده /مرکز/ موسسه تقاضای خود را تکمیل و ارائه دهند.

متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری(Ph.D) از سهمیه برگزیدگان علمی بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه مورخ ۳۰اردیبهشت۹۳، می‌توانند با مراجعه به سایت www.srm.ut.ac.ir (سامانه درخواست دانشجو ) فرم تقاضا را به همراه مدارک خواسته شده حداکثر تا تاریخ ۳۱خرداد ۱۳۹۳ در همان سامانه بارگذاری کنند.

داوطلب پس از ثبت درخواست و صدور مجوز توسط کارشناسان اداره کل خدمات آموزشی حوزه معاونت پایش و فناوری، ضروری است با مراجعه به اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی و یا واحد استعدادهای درخشان پردیس/ دانشکده مربوطه، کپی کلیه مدارک درخواستی و سوابق علمی پژوهشی خود را جهت تشکیل پرونده تقاضا به مسوول ذیربط ارائه کند.

مشخصات

دانـــــلود

گزارش نسخه جدید گـزارش خرابی لینـک مشاهده QR
[star_rating themes="flat" id="2936"]
  • 994 بازدید

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

adsads